Hylätyistä hakemuksista maksettavat korvaukset

Jos sisäministeriö hylkää hakemuksesi ja antaa sinulle statuksen ”Travel Not Authorised”, palautamme meille maksetun käsittelymaksun osana rahanpalautustakuuta, kunhan lähetät palautuspyynnön sähköpostitse. Jos sisäministeriö tai UKVI peruuttaa ETA-lupasi, emme voi palauttaa rahoja, ja suosittelemme, että vahvistat ETA-lupasi ennen kuin kirjaudut sisään tai varaat lennon Yhdistyneeseen kuningaskuntaan. Koska olemme yksityinen yritys, joka ei ole sidoksissa valtiollisiin tahoihin, korostamme, että Yhdistyneen kuningaskunnan maahanpääsyä koskevat päätökset ovat Home Officen yksinomaisen harkinnan varassa.

Palautukset muissa olosuhteissa

Jos hakemustasi ei ole hylätty, mutta haluat silti pyytää palautusta jostain muusta syystä, ota meihin yhteyttä. Otamme huomioon poikkeukselliset olosuhteet, jos jotain tapahtuu, johon et voi vaikuttaa, ja harkitsemme hyvityksiä tapauskohtaisesti. Lähetä pyyntösi sähköpostitse osoitteeseen support@uk-eta.com.

Lisämaksut, joihin emme voi vaikuttaa

Palvelumaksujen palautus kattaa meille suoraan hakemuksesi käsittelystä maksetut maksut, eikä valitettavasti kata mahdollisia kolmannen osapuolen maksuja, kuten luotto- tai pankkikorttimaksuja tai muiden maksun käsittelyyn osallistuvien osapuolten veloittamia maksuja.

Valuutta

Palautukset maksetaan aina samassa valuutassa kuin alkuperäinen maksu. Valuuttakurssi määräytyy luotto- tai maksukorttiyhtiön mukaan. Emme valitettavasti voi ottaa vastuuta mahdollisista eroista palautussummissa, jotka johtuvat valuuttakurssivaihteluista tai korttipalveluntarjoajan veloittamista valuuttakurssimaksuista.

Palautusten käsittely

Kaikki käsitellyt palautukset hyvitetään alkuperäisessä ostoksessa käytetylle kortille. Tämä tehdään turvallisuutesi suojaamiseksi ja varkauksien, katoamisen tai petosten estämiseksi. Jos haluat pyytää meiltä hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja ilmoita seuraavat tiedot:

  • Koko nimi;
  • Syy palautuspyyntöön;
  • Alkuperäiseen ostokseen liittyvä sähköpostiosoite;
  • Ostoksen tekemiseen käytetyn luottokortin neljä (4) viimeistä numeroa.

Hyvitämme palautuksen pankki- tai luottokorttitilillesi 24 tunnin kuluessa, ja kun pankkisi on hyväksynyt palautuksen, näet palautuksen tiliotteellasi 3-5 työpäivän kuluessa.

Jos syytäsi pyytää hyvitystä ei ole lueteltu tässä tai jos sinulla on kysyttävää hyvityksestä, ota meihin yhteyttä.